Translate

söndag 22 juli 2012

Bring it!

Nu har vi byggt vår tillfälliga butik hela helgen!

Jag kan väl erkänna att jag misströstade lite... när vi upptäckte att belysningen i källaren inte fungerade... att belysningen i butiken inte fungerade... att det inte fanns vatten i kranarna... att det inte fanns något golv (bara betong)...

Men! Som tur var fanns det många driftiga duktiga kvinnor på plats, som vägrade ge upp så lätt! Så vi tog oss an denna lokal, med fönsterputs, med hjälp av en vaktis som fixade vattnet, med iver och beslutsamhet.

Från kaos och misär...



...till ordning och skönhet!! Jag måste säga att det blev ännu snyggare än jag hade kunnat föreställa mig. Det måste helt enkelt ses! I provrummet kan du testa läcker unik design, slå dig ner i Art Larus antika hörna och bläddra i en broschyr, boka tid för en massage eller annan behandling hos våra friskvårdare, passa på att få håret klippt av Hanna-Kaisa, impulsshoppa den läckraste möbel du sett, hitta nya favoritmuggen i keramik, presenter till barnbarnen, exklusiva handgjorda smycken... Ja du hör ju själv. Inte missa!



Det finns fortfarande ingen belysning i butiken... Vilken tur då att vi bor i Tornedalen och har ljust dygnet runt!



Många nyfikna har kikat in på oss under helgen och undrat vad som händer;) Jo, det är ju HappisCityAlive nästa vecka! Välkommen till Haparanda city, vår tillfälliga butik och alla andra härliga butiker, salonger och restauranger som deltar!

Vi är redo!

1 kommentar: